Όροι Πληρωμής και Πολιτική Επιστροφών

Πληρωμές
Ο ιστότοπος cco.gr δέχεται πληρωμές με χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα, ή άλλη υπηρεσία πληρωμών εγκεκριμένη από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές.

Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα

Εάν επιλέξετε πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, αποδέχεστε ότι η παραγγελία συν­επάγεται την υποχρέωση πληρωμής. Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών των αντίστοιχων πιστωτικών ιδρυμάτων που καθίστανται αρμόδια για την εξασφάλιση της απόλυτης ασφάλειας των συναλλαγών σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Για τις αγορές που πραγματοποιείτε μέσω χρωστικής ή πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στην αντίστοιχη ιστοσελίδα. Στη φόρμα παραγ­γελίας που θα βρείτε, θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας θα πραγματοποιείται, εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας και θα πρέπει η κάρτα που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή να σας ανήκει. Οι χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη της εκάστοτε κάρτας. Αν δεν ληφθεί από την εταιρεία μας η απαιτούμενη έγκριση πληρωμής, σας επικοινωνούμε την ανεκτέλεστη εντολή για δικές σας ενέργειες. Χωρίς την ολοκληρωμένη συναλλαγή, δεν υπάρχει καμία συμβατική υποχρέωση από εμάς προς εσάς.

Ασφάλεια πληρωμών

  1. Οι Προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, αριθμός χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, αριθμός λογαριασμού, κλπ) είναι κωδικοποιημένες με κρυπτογράφηση. Η κρυπτο­γράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
  2. Η MAVEN CONSULTING και ο ιστότοπος cco.gr δεν έχει πρόσβαση στα τραπεζικά σας δεδομένα, και δεν αποθηκεύει πληροφορίες σχετικές με την τράπεζα σας ή με την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα πέραν αυτών της συναλλαγής σε περίπτωση αγοράς υπηρεσιών. Επομένως παρακαλείσθε να εισάγετε τις λεπτομέρειες σχετικά με την πληρωμή σας σε κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε σε μας. Δεν θα ευθυνόμαστε για τυχόν ζημιές ή απώλειες (άμεσες ή έμμεσες) που θα υφίσταται μέλος του οποίου η κάρτα χρησιμοποιείται παράνομα ή χρησιμοποιείται με μη εξουσιοδοτημένο τρόπο.
  3. Δεν ευθυνόμαστε για τυχόν ζημιά που πιθανόν να προκληθεί στον εξοπλισμό του υπολογιστή σας από ιούς, προγράμματα spyware, ή άλλα παρεμφερή κατά τη διάρκεια της σύνδεσης σας με την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τα απαραίτητα προγράμματα προστασίας (antivirus, malware detection, κ.τ.λ.) και ότι τα προγράμματα προστασίας του υπολογιστή σας είναι σύγχρονα και ενημερωμένα.

Πολιτική Επιστροφών

  1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης: στο cco.gr, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του αρ. 3ιβ του Ν. 2251/1994 και τις διατάξεις της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει κατά την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης. Το δικαίωμα κατά συνέπεια δεν μπορεί να ικανοποιηθεί εφόσον έχει ήδη παρασχεθεί οποιοδήποτε μέρος της παρεχόμενης υπηρεσίας και έχει με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο πραγματο­ποιηθεί πράξη πρόσβασης στο περιεχόμενο του σεμιναρίου.
  2. Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων

Το cco.gr είναι ένα on-line e-shop εκπαιδευτικών προγραμμάτων, μέσω του οποίου ο επισκέπτης μπορεί να αγοράσει το πρόγραμμα της αρεσκείας του, με τη χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Δοθέντος ότι πρόκειται αποκλειστικά για on-line υπηρεσία, δεν τίθεται θέμα μη παραλαβής ή ελαττωματικότητας. Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά σε περίπτωση αποδεδειγμένης αδυναμίας χρήσης της υπηρεσίας ή του προς παρακολούθηση σεμιναρίου με υπαιτιότητα μας, και αδυναμίας επιδιόρθωσης του προβλήματος εντός δύο (2) εργασίμων ημερών. Επιστροφές χρημάτων γίνονται αυστηρά εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, από την επόμενη της διαπίστωσης της αδυναμίας επιδιόρθωσης του προβλήματος. Με το πέρας του προανα­φερθέντος χρονικού διαστήματος, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων από μέρος μας. Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνει σε λογαριασμό άλλης τράπεζας τα έξοδα τραπέζης τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Αν προκύψει θέμα υπαναχώρησης ή ακύρωσης από μέρος του πελάτη, εφόσον αποδεδειγμένα δεν έχει προχωρήσει σε χρήση της εν λόγω υπηρεσίας και αιτηθεί γραπτώς την επιθυμία του, προβλέπεται επιστροφή χρημάτων εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών, αρχής γενομένης από την αίτηση επιστροφής χρημάτων του πελάτη. Μετά το πέρας το πρώτου μήνα των υπηρεσιών, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων από μέρους της εταιρείας.